Heimo Films

Työnantajabrändi vaikuttavasti esille: TYÖNANTAJABRÄNDIFILMI

6.500,00  + alv. 25,5 %

Toteutus sisältää:
  • 3 kpl 30-45 s mittaista työnantajabrändifilmiä (1:1 ja 16:9 kuvasuhteet)
  • 2 kpl 15 sek työnantajabrändimainoksia (16:9, 1:1 ja 9:16 kuvasuhteet)

Mitkä kuvasuhteet? Miksi? Lue lisää aiheesta täältä!


Hintaan lisätään matkakuluna 0,60 € /km, kun kuvaukset kauempana kuin 15 km Heimo Filmsin toimistosta.

Kuvaus

Työnantajabrändi ja sen viestintä tuovat ja sitten sitouttavat parhaat ja ennen kaikkea sopivimmat osaajat taloon. Ihmiset ovat kasvun tärkein voimavara, ja parhaiden tekijöiden kiinnittäminen vaatii onnistuneita rekrytointeja. Työnantajabrändin aktiivisella ja suunnitelmallisella viestinnällä pidät yrityksesi jatkuvasti pinnalla työnhakijamarkkinoilla ja näyttäydyt kiinnostavana ja haluttuna työpaikkana, myös sillon, kun aktiivinen rekry ei välttämättä ole edes päällä. Työnantajabrändin viestintä on kuitenkin kuin laittaisi rahaa pankkiin: kun rekry sitten aukeaa, on yritys jo valmiiksi potentiaalisten työnhakijoiden mielessä ja mielikuvat positiivisia.

Työnantajabrändin markkinoinnin tavoitteena on paitsi houkutella työntekijöitä, houkutella juuri niitä työntekijöitä, jotka jakavat yrityksen arvomaailman. Tämän vuoksi työnantajabrändi ei saa olla kiilloteltu ja kaunisteltu vaan viestinnässä on tuotava esiin aitoja asioita, autamme mielellämme myös näiden selvittämisessä! Näin esim. rekrytoinnin kustannuksissa voidaan säästää riihikuivaa rahaa, kun juuri oikeat tekijät löytyvät helpommin ja henkilöstön vaihtuvuus sitä kautta vähenee.

Brändää yrityksesi myös alansa huippuammattilaisille ja kerro, miksi juuri teillä on parasta olla töissä!

 

Työnantajabrändifilmissä viestitään työntekijälle annettavaa arvolupausta. Arvolupauksella on tarkoitus erottautua kilpailevista yrityksistä työnantajana. Arvolupauksessa on tärkeä tuoda esille, millainen rooli työntekijällä on yrityksessä, ja miten hänet huomioidaan mm. päätöksenteossa. Tämän arvolupauksen tulee heijastua yrityksen toiminnan arvoihin, jotta viesti on riittävän läpinäkyvä.

Työnantajabrändifilmi-kokonaisuuden avulla saat työnantajabrändin viestinnän välineet kätevästi moniin eri kanaviin, kuten verkkosivuille, someen, messuille tai vaikkapa työpaikkailmoituksen yhteydessä käytettäväksi. Hyvän suunnittelun, aidon työnantajabrändiviestin kirkastamisen ja ketterän tuotannon avulla takaamme sujuvan ja osallistujille taatusti myös kokemuksena erittäin mieluisan kuvauspäivän ja tuotantoprosessin!

Työnantajabrändifilmi pohjautuu työnantajabrändistrategiaan, ja on siten strategista, isomman kuvan viestintää. Taktisemman viestinnän, kuten rekrymarkkinoinnin tueksi tutustu myös Rekryboosti+ -videokokonaisuuteen!

Paketin sisältö

Työnantajabrändifilmi sisältää:

  • valmistelut
    • 1 x suunnittelupalaveri (tilaajat / yhteyshenkilöt)
    • 1 x työntekijähaastattelu (väh. 2-3 hlö)
    • 1 x  suunnittelupalaveri nro. 2 (tulosten läpikäynti)
  • käsikirjoituksen
  • 1 näyttelijän TAI voice-over-äänen
  • laadukkaan tuotannon yhden kokonaisen kuvauspäivän aikana
  • julkaisuvalmiiksi käsittelyn
  • musiikkipankin musiikin
  • valmiiseen vedokseen kaksi muutoskierrosta
  • 100% tyytyväisyystakuu
  • 3 kpl 30-45 s mittaista työnantajabrändifilmiä (1:1 ja 16:9 kuvasuhteet)
  • 2 kpl 15 sek työnantajabrändimainoksia (16:9, 1:1 ja 9:16 kuvasuhteet)

Toimitusaika: ensimmäinen vedos 2 viikkoa kuvauspäivästä.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Työnantajabrändi vaikuttavasti esille: TYÖNANTAJABRÄNDIFILMI”

0
    0
    Ostoskorisi
    Ostoskorisi on tyhjäTakaisin kauppaan